100712 - you get what you give

Det är sommarlov, okej. Bloggen är inte prio ett, okej. Jag uppdaterar när jag vill, okej.
Okej är mitt nya ord, okej.

Igår var en hemskt trevlig dag måste jag påstå. Först spelade jag krocket (kricket?) med pappa,
tog ut bäbis en runda på trädgården och lagade god sallad till mat. Sen bestämde jag och pappa oss för
att ta cyklarna ut till stugan, sagt och gjort så trampade vi iväg. Halvvägs öppnade dock himlen sig och regnet
öste ner, så det var inte längre någon nytta att bada, så vi trampade hemåt igen.

Runt åtta-nio någongång stack jag ut och mötte upp älsklings stina (som jag inte träffat på mer än ett år).
Träffade även Jonna, Simone och Angelica. Trevligt vare, satt under ett skjul vid gisab och tjötade i flera timmar!

Och på tal om trollen, nu smsade stina mig precis. Blir väl iväg till Båraryd och bada nu! Fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0