100607 - trying my best to understand

Har varit en slapp dag i skolan idag. Gårkvällen spenderades med Nanna. Tittade på the fourth kind,
men somnade under filmen så kan inte säga om den var läskig eller inte. Får titta om på den!
Vaknade sen vid tjugo över åtta och trodde jag hade försovit mig. Ringde Viktor i panik, men han skrev
att vi faktiskt har sovmorgon till nio, så det var ju bra. På förmiddagen gjorde vi en slags tipspromenad.
Eller hur man ska förklara det. Jag vart iallafall den bästa barnvakten eftersom jag la pussel snabbast! Lovely.

Efter lunch åkte vi iväg till Tobo och slog på golfbollar i två timmar. Kanske inte det roligaste jag har gjort,
men det var trevligt. Fast det började regna på slutet, och min klass var defenitivt bättre än median på golf!

Sen körde Viktor hem mig, snäll som han är. Och nu har jag fått ett mini"jobb" i sommar. Ska passa mosters katt i några dagar. Och hon erbjöd mig betalt! Hade självklart ställt upp gratis med, men eftersom jag ska leva på 600-700
hela sommaren, så hjälper alla extra pengar jag kan få tag på. Och några dagar i Jönköping innebär att jag får
träffa Klara och Fanny i massor med! Åh, kul ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0