100608 - från och med du

Blev ingen mer sömn inatt. Ingen alls. Låg och stirrade i taket i typ en evighet innan jag gav upp.
Gick upp, plattade håret, sminkade mig, städare rummet och klädde på mig. Hopplöst, right?
Så, vid fem-sex var jag redo för skolan. Synd att jag har sovmorgon idag då bara. Typiskt.
Har spenderat sista halvtimmen med att försöka få min bäbis att inse att morötter faktiskt ÄR gott.
Men han envisas med att bara slicka på det, och sen ta hö istället. Jag menar, vem väljer hö före morötter?!
Aja, i början vägrade han godis med, men äter det som en liten... kanin nu. Så jag tror morötterna blir godkända snart.
Har inte ätit nått sen, lunchen i skolan igår. Ojdå. Får väl ta en morot till frukost jag med. Gott, mums.

Har legat och planerat min lägenhet (möblering och sånt) och åh, det kommer bli så bra.
Pappa har redan godkänt att jag ska få ta den, så ska bara ta ett snack med mamma med.
Sen skriver jag på kontraktet! Åh, första augusti, can't wait. Det kommer bli awesome.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0