100608 - my way home is through you

Som sagt så blev det inte mycket sömn inatt. Vid åtta på morgonen så sov jag väl en tio minuter.
Liten powernap sådär. Väldigt liten, eftersom mina "powernaps" brukar vara på tre timmar. Busigt.
När jag väl kom till skolan var det bara två i min klass där. Ambitiösa elever!
Började med tipspromenad om musik, och sen laggrenar.
Typ som, dra banan genom tröjor, vända filtar och sjunga. Mitt lag var bäst.
Och inte nog med det, vi vann kubb-turneringen med! Så slutade vid ett, efter att ha ätit massa glass.
Plus på allt så träffade jag Jonte lite snabbt på konsum som jag inte träffat på evigheter. Trevligt!
Men nu ska jag bort till Martin och äntligen få lite mat i magen. Hoppas han bjuder på toast!

Now I know, that I can't make you stay. But where's your heart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0