100608 - nattblogg 2.

Alltså, jag måste sluta bli en sån jävla sucker. Fattar inte vem jag mesar för egentligen.
Egentligen borde jag vara arg på dig så du fattar att det inte var okej så som du höll på.
Men, jag kan inte. Hatar mig själv för det. Ibland är jag för snäll. Inte okej.
Jag ger efter så jävla lätt, hatar konflikter. Vill att alla andra ska må bra. Och om det måste bli på min bekostnad
så får det vara så, för tycker inte om när folk mår dåligt. Ställer upp för alla, ibland lite för mycket.
Mitt i allt glömmer jag bort mig själv och hur jag egentligen vill ha det.
Sara Löfgren förgyller min natt. Och lite Linus med.

Åh, önskar jag kunde trycka upp denna i ditt nylle. Men ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0