100609 - åt helvete med himlen

Har lite dilemma nu. Har inget vettigt för mig, så funderar på att börja storstäda köket och rensa där.
På måndag kommer somsagt pappa och hämtar mig och sakerna. Skönt.
Men, om jag gör det nu kommer jag få vara socialt handikappad fram tills måndag, men slipper stressa på söndag.
What to do?! Köket ser hemskt ut, och mitt rum likaså. Och jag menar, får ju ioförsig sommarlov imorgon
så jag har hela fredagen på mig, men då är det ju som sagt sommarlov och inte lika häftigt att städa.
Ojojoj, what to do, what to do. Lagom i-landsproblem. Halva mitt liv ligger redan i flyttlådor och påsar ju!
Nej, nu tar jag tag i det. Socialt handikappad, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0