100610 - när vi gräver guld i USA

Sitter och lyssnar på härlig musik och humöret är på topp! Verkligen på topp!
Har precis haft skolavslutning och är jättenöjd med mina betyg.
MVG i estetisk verksamhet, modern musikkultur och svenska a!
VG i resten förutom G i matte. Så jävla nöjd är jag.

Sprang runt imorse och lyssnade på Biffy Clyro och funderade på varför de inte ska till någon svensk festival.
Så fick jag precis sms från Peace and Love att Biffy Clyro ska dit. Föreställ glädjehoppet eller!
Ska jobba där, men jobbar bara över dagen och inte på kvällen, så  jag hoppas verkligen jag får chans att se dom!
Åh, simon niel <3.

Ska strax tillbaka till skolan och äta pannkakor och glass och bara njuta. Synd att vädret inte är på våran sida,
men som sagt. Mitt humör är asbra idag och ska inte låta någon förstöra det! Oavsett vad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0