100610 - nattblogg

Kom hem för ett litet tag sen. Har varit på promenad och grejer. Med högklackat av någon jävla dum anledning.
Men, trevligt var det. Träffade lite människor, vissa som sa bättre saker än andra -haha.

Har en ny fundering denna gången! Varför folk man inte känner kan ogilla en så starkt?
Visst om man har hört dåliga rykten om en person och är lite skeptisk, men att personen i fråga
inte ens kan ge mig en chans att visa vem jag är? Jag har inte gjort dig något ont allt. Vad jag vet?
Liksom, jag har inte ens pratat med dig någongång? Vad jag vet? Tycker det är lite väl fördomsfullt.
Menmen, så är det väl antar jag, jag har hört och är säker på att du är en schysst och trevlig person.
Synd att det inte är speciellt ömsesidigt bara! Men, ditt val. Jag gråter inte över det precis.

Till annat - om cirka tolv timmar har jag sommarlov, vilket gör att jag har slutat ettan på gymnasiet.
För några år sen kunde jag aldrig vänta mig att mitt liv skulle ta en vändning som denna. Men jag ska inte klaga.
Har aldrig trivts så bra som jag gör nu. Visst, nedgångar finns och det har inte alltid varit på topp.
Men, så är det ju. Man måste uppleva dåligt för att uppskatta de bättre! Åh, kan knappt vänta tills det är
dax att börja tvåan efter sommaren. Kommer bli så kul! Min skola är bäst, punkt slut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0