100611 - i need a house

Har fixat ny lägenhet nu! Så, nu har den paniken lagt sig. Det blir den stora jag och Julia var och kollade på förra veckan.
Plus att dom som besiktigade den tyckte som jag att det var mycket hål i väggen, så de kan måla om rummet åt mig.
(Tack gode gud för det, fula tapeter!) Så, veckan innan första Augusti får jag nycklarna. Så härligt!
Kom på att jag inte kan visa några bilder på den eftersom dom bilderna finns på skoldatorn som jag lämnade in.
Ni får se när jag är inflyttad där istället!

Förövrigt så har jag världens sämsta hår och sminkdag idag så jag känner mig så ful så jag skiter nog i studenten.
Patetiskt, men åh, har inga kläder kvar och måste färga om mitt hår och köpa nytt smink. Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0