100614 - and then they run

Är hemkommen i Gislaved! Har varit det i några timmar nu och det känns förvånansvärt skönt.
Har hunnit tvätta upp två-tre tvättar nu och hela garaget är fyllt av mina möbler och grejer.
Sprang på konsum förut med pappa och köpte mat och hårfärg. (Mitt hår ser förjävligt ut!)
Träffade på älskade Goldy och även min gamla klasskamrat Louise! Det var inte igår kan jag lova.

Hoppas verkligen det är fint väder imorgon så jag kan ta mig upp till stugan för lite sol och bad!
Ska nog försöka få lite rutin på min motion med. Gå upp hyffsat tidigt och ta en joggingtur.
Mitt mål är att jogga till stugan i slutet av sommarlovet (ungefär en mil), men det måste ju gå!
Jag vet andra människor som klarar av att jogga en mil varje morgon, så en gång ska jag ju kunna klara av det.
Ska verkligen bli nyttig nu så jag kommer i form igen.

Såg precis på vädret att det inte ska bli speciellt bra väder ändå. Jaja, får hoppas att det blir uppehåll på förmiddagen
eller morgorna iallafall så jag kan få mig en runda utomhus! Duktig jag känner mig. Och förvånansvärt motiverad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0