100615 - little bit of love

Det var helt sjukt. Eftersom jag var så inställd på att ta en morgonrunda igår, så vaknade jag klockan halv sex imorse
aspigg, och verkligen "jafan, nu ger vi järnet" när jag kom på att nej lisa. Inte idag. Så då var det bara til att
försöka somna om. Vaknade vid tio sen igen. Väldigt ovant att sova i en 90 säng kände jag. Satte mig och kollade
på TV, vilket jag inte har gjort på e-v-i-g-h-e-t-e-r.

Iallafall, farmor och farfar kom på snabb besök medans jag satt skabbig, trött och sommarlovig och åt frukost.
Sen åkte jag och pappa ner till zoogrottan och inhandlade lite godispinnar till bäbis och ett "hus".
Dock så envisas bäbis med att hellre äta på huset än på godiset. Men, han fattar nog grejen snart. Tror jag.

Iallafall så hoppas jag på att sonja kommer snart så jag kan få mitt äckelhår färgat! Köpte en "black/brown" färg
så det ska täcka fläckarna martin missade när jag blev svarthårig från början, men eftersom det är mera mörkbrunt
nu så tror jag att färgen kommer bli perfekt! Ska nog gå ner på ica och växla mina småmynt så jag kan köpa nya
lösögonfransar med. Råkade somna med de paret jag ahr nu så ena fransen är helt böjd och ser bara.. ful ut.

Nej, nu ska jag spela sims och försöka ta hand om min familj som precis fått jobbiga tvillingdöttrar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0