100615 - you know you've got to work, work.

Just nu är jag VÄLDIGT glad. Fick precis ett telefonsamtal som räddade min sommar.
Har fått sommarjobb! Fast tydligen har jag haft det ett tag, utan att vetat om det eftersom brevet skickades
till min gamla lägenhet i Stålhagen, haha. Men, somsagt. Jag får ett nytt brev skickat och sen ska jag ringa bruden
och komma överens om tider/veckor. Det är feriepraktik i tre veckor, och det kommer gå så bra!
Är verkligen sjukt överglad. Blir skönt när jag får dyrare lägenhet att ha lite pengar att betala tillbaka hyran på med.
Jag tror tillochmed att han sa hemtjänst eller äldrevård eller något, och det gjorde jag ju förra sommaren så.
Förhoppningsvis går det lika lätt och bra som då! Bara det att denna gången blir det i Hultsfred. Spännande.

Om jag får veckorna i Augusti precis när jag har bytt lägenhet så blir det jättebra! Har ju hela Augusti fri, och eftersom
skolan inte börjar föräns 24e så har jag massa tid över för att jobba i tre veckor. Hoppas på det!

Nu ska jag fortsätta spela sims. Vet ni hur bra jag är på att bygga hus eller?! Borde kanske hoppa av musik&event
och gå arkitektur istället. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0