100619 - nattblogg

Är precis hemkommen från anderstorp. Cyklade dit med sonja vid typ nio för lite kalas.
Blev både det ena och det andra. OCH jag körde ett fordon med ratt och fyra hjul för första gången i mitt liv!
Väldig prestation måste jag säga. En såndär moppebil tillochmed. Med en fin "långsamt gående fordon" varning där bak.
Gick väl lite sisådär får jag påstå. Var en centimeter ifrån att krocka med både fram och bakdelen - på riktigt.
Dog mest av skratt och inte av olyckor, tur är väl det. Men bilar är nog inte min grej. Nae.

Tilläggas kan det ju göra att det är fem kilometer till anderstorp vilket betyder 1 mils cyklande idag. Minst.
Borde ställa mig på vågen och väga mig. Känns som om jag har gått ner typ fem kilon eller nått.

here comes the night, and the hardest part of all.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0