100619 - when you tell the world you're mine

Har somsagt tittat på bröllopet och allt som inkluderar det hela dagen. Måste säga att det var ett fint bröllop.
I början var jag väldigt skeptisk och satt mest och hoppades på att någon av de tu skulle säga nej för att ge allt
lite spänning. Men när det väl kom igång så drogs jag med i känslan totalt. Började gråta x antal gånger, för det var
verkligen jättefint. Höjdpunkten var helt klart när Daniel släppte en tår efter ringbytet i kyrkan och man verkligen
såg hur kär han är i sin Victoria. Och som han sa i sitt tal "The princess of my heart". SÅ FINT.
Seriöst, jag önskar någon var så sjukt galet jävla kär i mig så att det verkligen syns på flera mils avstånd.
Jag vill med höra sånadära fina ord från någon som verkligen menar det. Jag är avundsjuk, men väldigt glad för
Victorias och Daniels skull. All lycka till de finaste paret jag någonsin sett i framtiden!

Och jag säger bara det. Carl-Philip se upp nu, för nu kommer jag efter dig! Vill med ha en egen prins.


De nygifta och till synes lyckliga tu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0