100620 - nattblogg

Precis som igårnatt så kan jag inte riktigt sova idag. Inte pågrund av telefonsamtal som håller mig vaken, utan av andra anledningar.
Har återigen kollat på "En mördare i familjen" nu, eftersom dokumentären är i fem delar.

Jag blir äcklad. Så jävla äcklad av att se att det faktiskt finns sån grym ondska i form av personer ute i världen.
Jag menar, vad är det för fel på en människa om man lever ihop med en partner i 10-15 år får flertal barn ihop
och sen väljer att tända eld på hela familjen så att ingen av de överlever? Det är ju knappats något normalt beteende.
Så äcklad blir jag. Att man ens har mage till att lura någon så hårt. Sätta en persons liv på spel för att man är lite knäpp i huvudet.
Efter att ha sett programmet så tvekar jag hårt till att bo ihop med någon. Det kanske är fel. Eller, det är jävligt fel
att dra alla män över en kam. Men mina erfarenheter är inte så bra heller.
Ska nog vara singel resten av mitt liv. Så slipper jag bli sårad och mördad och allt man nu kan bli av en annan person.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0