100621 - long road to ruin

Har precis kollat på typ, halva dukes of hazzard eller vad den heter. Kanske inte min favoritfilm, men rätt rolig.

Jag vägde mig i måndags förra veckan när jag kom hem. Hade gått ner sju kilo sen jag flyttade till Hultsfred.
SJU KILO. Det är rätt mycket, jag som aldrig går ner utan bara upp. Ioförsig så klagar jag inte, vill ha tillbaka
min drill-kropp om man säger så. Men, tror nog att jag har lagt på mig dom dära sju kilorna igen på denna veckan.
Har seriöst fått en gravidmage. No jokes. Men, om det är fint väder så cyklar jag, klara och sonja iväg till stugan
troligen. Eller, jag vill det iallafall! Får väl se till att köra ett riktigt jävla workout pass på cykeln då. 1 mil dit ungefär.

Får öka på mina promenader, sluta äta skitmat och ah, bli nyttigare. Men, ska ju leva på festivaler
de närmsta tre veckorna typ. Då är jag inte speciellt bortskämd när det gäller mat. Orka noja.

Jag lever ju iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0