100622 - remember, you're not alone

Gick upp vid tio idag. Skulle egentigen gå upp vid nio, men vad gör det om hundra år.
Klädde på mig, och tog ut kaninen på trädgården en stund. Vilke jävla crazy rabbit han är. Tycker om honom ändå.
Sen satte jag och pappa upp ett tält, som jag ska ha med mig till peace&love. Gick snabbt och bra.
In, sminka mig och städa rummet. Kommer ju somsagt folk ikväll och kollar på huset. Usch.

Klara kommer snaaaaart. Om typ, en och en halv timme! åh, lovelyy. Har saknat den kvinnan rätt mycket!
Sonja kommer nog förbi en sväng med, hoppas jag. Är dock inte så jävla bra väder ute?
Blir nog ingen stuga idag. Eller, kanske. Får se vad dom andra säger.


Kommentarer
Postat av: ida

sv; haha åh ja. det är så irriterande att han inte känner igen mig, eller han säger i alla fall ingeting. menar, jag vågar ju inte säga något till honom? "hej det har gått rykten om att vi har pusstas hihihi"... :( haha <3 saknar dig med, ses om sju dagar juuu!

2010-06-22 @ 14:34:10
URL: http://kulisser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0