100627 - q&a

01. Fullständigt namn: Lisa Ahlm
02. Ålder: 16
03. Vart bor du: Gislaved/Hultsfred
04. Bor tillsammans med: i hultsfred - emelie, i gislaved - familjen.
05. Husdjur: min kaninbäbis <3.
06. Färg på ditt hus: vitt i hultsfred, gul/brunt i gislaved.

07. När är du född: 12e september.
08. Klass: me09
09. Vilket år tar du studenten: 2012.

10. Något jobb: ehe, inte direkt. men sommarjobb och festivaljobb har jag.
11. När gick du upp i morse: typ tolv, är det morgon då?
12. När ska du sova: när jag har packat klart allt :c
13. Duschat idag: naje.
14. Kramat någon idag: nej.

15. Pussat någon idag: nej.
16. Vad har du ätit idag: eh, grillat kött, potatisbollar, macka, revben, macka, godis, haha tjockis <3.

17. Dagens klädsel: har bytt om typ fem gånger idag haha. men somrigt. shorts/klänning osånt.
18. Dagens smink: ingenting.

19. Dagens sötnos: ehe! victor måste jag svara på den frågan.

20. Dagens roligaste: öh, jag?

21. Har du många vänner: tillräckligt!

22. Hur många har du kysst: haha........
23. Vem kramade du senast: karolin tror jag

24. Vem saknar du: eh, södertälje och piteåfolket!!! och alla i hultsfred såklart

25. Hur många har varit otrogna mot dig: ingen, vad jag vet.. 
27. Har du pojk-/flickvän: nej
28. Vem pratade du med i telefon senast: martinälskling <3
29. Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det: "hehe söt:)" från victor


FAVORIT:

31. Film: notebook, raise your voice, dear john, alla böl-girlygirly filmer.

32. Låt: kanintebestämmamig
33. Mat: det mesta alltså

34. Dryck: haha, är jag tråkig om jag svarar vatten?
35. Färg: oj, typ. gul?
36. Tv-serie: gilmore girls, glee, oc.
37. Stad: london och stockholm!
38. Land: england <3
39. Ämne i skolan: modern musikkultur, haha.
40. Tv program: alla program som går på tv4fakta, haha!


SENASTE:
41. Personen du tänkte på: christine, eftersom jag skriver med henne på ashäftiga msn okej?
42. Personen du pussade: har inte pussat någon på aslänge. men antingen c eller nanna.
43. Gången du spydde: haha längesen tackgodegud, men typ "födelsedagsfest xtreme"
44. Gången du grät: parkfesten, när den nu var. nationaldagen?
45. Pizzan du åt: margaritha, med folke!
46. Gången du var i Göteborg: p3guld i våras
47. Gången du var i Stockholm: när klassen hade studiebesök på livenation
48. Gången du duschade: igår
49. Gången du sov: igår
50. Personen som såg dig gråta: oj, ingen aning alltså. typ joel och ozzy när jag skulle pierca mig haha
51. Svart eller vitt: båda
52. Hund eller katt: vetinte!
53. Ut och festa eller hemma och mysa: båda!
54. Tvspel eller datorspel: båda!
55. Singel eller upptagen: MEN båda!
56. Pussas eller kramas: kramas
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead: haha lunarstorm <3
58. Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad
59. Big Brother eller Paradise Hotel: Big brother
60. Har du svart hår eller blondt: svart
61. Har du blåa ögon eller bruna: Blå
62. Choklad eller lakrits: choklad, okej?
63. Göteborg eller Stockholm: Stockholm
64. Högerhänt eller vänsterhänt: höger, vill vara vänsterhänt dock
65. Coca cola eller fanta: fantaaa
66. Pizza eller kebab: pizza
67. Randigt eller prickigt: randigt
68. Älska eller älskas: båda?
69. Leva eller dö: leva

 

ANTAL:
70. Personer du älskar: många. kastar kärlek omkring mig <3.
71. Personer du hatar: väldigt få
72. Pojk-/flickvänner du haft: alltså, inga specielt ASseriösa men typ.. 2? 3?
73. Personer du sovit bredvid, både tjej och kille: haha många, alltså. jag har varit på hjortsbergalägret okej? haha.
74. Glassar du ätit på en dag: typ 5? hah.
75. Nämn en festival du vill på nästa år: roskildeeeeee.
76. Gånger du haft minnesluckor: aldrig alltså
77. Gånger du varit hög: aldirg
78. Personer du saknar just nu: men samma som innan 
79. Gånger ditt hjärta brustit: en gång, buhu.

 

VEM:
80. Vill du kyssa nu: danny jones, kom hit.
81. Träffade du senast: pappa?
82. Sjöng du senast för: mig, om inte pappa hörde mig
83. Hade du senast en msn-konversation med: christine och emelie
84. Spelade du tvspel med senast: typ, migsjälv? haha.
85. Vill du ta med på en romantisk resa nu: men kom då danny jones
86. Vill du kasta en sten i huvudet på: hahaha...
87. Förtjänar att dö: ingen
88. Är söt: men danny jones!
89. Vill du sova jämte inatt: danny jones sa jag, okej?

 

VAD:
90. Gör dig glad: musik, fina människor, choklad, solen.
91. Gör dig ledsen: haha mycket alltså hah.
92. Vill du helst göra nu: åka till peace and loooveee!
93. Önskar du att du slapp göra: packa hah.
94. Vill du ha nu: FESTIVAL.
95. Önskar du dig i födelsedagspresent: pengar, londonresa, danny jones osvosv.
96. Längtar du till: peace and loveee
97. Tycker du om dina betyg: duger
98. Ångrar du i ditt liv: haha mycket
99. Är det bästa som hänt dig: ah, mcfly!
100. Hur mycket är klockan: 00:17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0