100531 - i'll be alright

Jag förstår inte. Jag brukar aldrig bli sjuk, men de sista månaderna har jag verkligen legat på sjuklinan
väldigt tätt och väldigt ofta med förkyldningar, halsont, magont, huvudvärk och liknande.
Som nu så är jag jätteförkyld, hostar upp mina inälvor och fryser. Det är ingen feber iallafall, men
något fel är det. Men ska pallra iväg mig till skolan imorgon ändå. Måste komma iväg till Hultsfreds Bostäder
så jag kan sätta upp mig på någon jävla lägenhet snart. Måste vara utflyttad ifrån den jag bor i sista juli.

Det jobbigaste är nog att jag inte har några som helst mediciner hemma. Fungerar alvedon?
Min älskade nässpray är slut sen sist jag hade världens värsta förkyldning för några månader sen.
Och inga halstabletter äger jag. Det enda jag har är minttabletter man fick från siesta. Haha.
Om dom hjälper något tvivlar jag på, men goda är dom iallafall!

Nej, ska krypa ner under täcket och filten igen och titta på några Gilmore Girls avsnitt.
Hur bra är inte den serien på en skala?! Jaja. Krya på mig själv ochsåvidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0