always attract

Ligger i mammas dubbelsäng för tillfället. Har precis rensat kattlådan, gjort mackor till imorgon och ja, inget mer. Borde börja packa typ nu men jag orkar inte. Tar morgontåget till Göteborg imorgon från gnosjö, och eftersom det är typ asmycket snö ute så vågar jag inte chansa på bussen som är där tio minuter innan tåget går (eftersom bussen var sen sist när det inte ens va snö ute..) så det får bli bussen som är där typ.. 40 minuter innan tåget går? Aspeppad. Yes! Fast nä. Klockan kommer ringa vid kvart över fem, och bussen går klockan sex. Gött liv säger jag bara. Sen får jag vänta på stationen i nästan en timma innan jobbet börjar. Kommer inte orka åka hem till emelie och lämna den lilla packning jag har innan jobbet.

Min katt ligger på min ena arm och myser just nu, åh, min älskling alltså. Även fast han kan vara världens dampkatt och få sina utbrott så älskar jag honom så jävla mycket. Åh, ♥

Hade förövrigt fint besök i helgen av en fin pojke. Hihi, som det kan gå.

Nej, nu, packa!

Kommentarer
Postat av: McFluCrew

Hej, ville bara säga att vi har just nu en tävling på vår blogg där man kan vinna mcflys nya album above the noise!

http://mcflucrew.blogspot.com/2010/11/above-noise-tavling.html

2010-11-29 @ 15:45:27
URL: http://mcflucrew.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0