choklad är en flickas bästa vän

Känner att det börjar närma sig "den dåliga veckan" så att säga. Så, ska springa iväg till willys efter skolan och ladda upp skafferiet med choklad, chips, godis och allt som kan tänkas för att få mig på bättre humör när de sämre dagarna är påväg. Förberedelse är den bästa vägen för att vinna ett krig! Såattsäga. Bara jag som får sjuka chokladcravings när perioden närmar sig?!

Har skrivit svar på lite frågor om arbetsrätt och arbetsmiljö ett bra tag nu. Inte så rockigt, men what to do så att säga. OCH har bara litelitelitelite kvar inom bokföringsområdet innan det är över. Så, det är väl bara att ta de sista krafterna man har och köra full fart in i mål, (gud vad ambitiös jag låter.) så slipper man skiten sen. Underbaaart! Och nästa termin slipper jag Näthandels lektionerna och börjar istället med naturkunskap. KUL! Älskar naturkunskap, var lätt mitt bästa ämne på högstadiet, åh. Får sovmorgon på torsdagar istället för fredagar dock, men det blir nog bra! Börjar även med psykologi nästa termin (slipper en av mina företagsekonomi lektioner) så, bring on nästa termin säger jag bara!

Nått annat jag kom och tänka på mitt från ingenstans är vafan man ska göra på nyår?! Känns som alla har planerat värsta grejerna. Antingen resa någonstans (min mamma ska tillexempel till paris) eller redan bokat kostumer till fetingpartyn. Min fina vän Sonja ska tillexempel iväg till Serbien på nyår, så, vafan ska jag göra? Hultsfred? Gislaved? Någon annanstans? Festa? Mysa? Åh, lite småångest. Lite konstigt. Borde ha mer ångest över julklappshandlingen som jag inte har pengar till som kommer före. Men, ser inte fram emot jul. Inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0