didn't we almoast have it all?

Sitter i sängen och hostar sönder mig själv, känns det som. Jävla äckelhosta jag har dragit på mig - igen. Är sjukt trött med. Kom hem vid typ tre inatt. Härligt liv! Skulle egentligen gått upp vid åtta, men det orkade jag inte riktigt. Borde packa om allt, klä på mig, sminka mig och göra klart allting, men nä.

Sitter på Din Sko's hemsida och checkar in assnygga stövlar och boots. Behöver verkligen ett par vinterskor. Och en rejäl vinterjacka. Åhå. Men, får leva med mina typskor, skinnjacka och mammas mössa än så länge. Det får väl liksom gå bra ändå.

Nä, ska ta tag i mitt liv lite nu. (Ska bara hosta ut mina inälvor först).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0