family guy

Alexander ligger och tittar på Family Guy och jag har precis plattat håret, woho. Intressant fakta is the shit, såattsäga. Gårdagen spenderades hos Mimmi med fint folk och lite kortspel, så kvällen idag kommer nog inte ha så mycket att erbjuda. Känns som alla laddar upp inför Metro imorgon, men det är ju 18årsgräns, så jag får snällt sitta kvar hemma.

Snart ska vi nog springa iväg till Willys och ladda upp godisskåpet och bara vara och titta på Idol. Eller, jag ville titta på Idol så Alexander får snällt titta med mig! Ibland äger det att vara kvinna, aight?

Förövrigt, tog ju ut mina töjningar i tisdagskväll och båda sidorna har redan växt igen till "normalt öronhänges storlek", jag menar, det har gått tre dagar? Knappt det? Jäklar alltså. Okej att töjningarna inte var så stora, 4mm och 6mm bara, men ändå. Dock så är det ena hålet helt cp och varar och håller på. Men det blir nog bra det alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0