graderna sjunker så fort överallt

Har varit lite för ambitiös i skolan och upptagen för att ha kunnat skriva något här. Surprise, surprise! Började med branchkunskap imorse. Pratade om intresseorganisationer och bandet kent. Typ. På eftermiddagen blev det företagsekonomi, men läraren var där 30 minuter, av de totala tre timmarna. Typ. Men, jag har bara två uppgifter kvar inom bokföringen. Blir kanske lagom klar till helgen så man får fira det lite med?

På tal om helgen så är det maskeradfest här i Hultsfred! Och fina Klara kommer troligen och besöker mig med. Så fint! Verkar som att hon, jag och Lina i min klass ska klä ut oss ihop, och jag har faktiskt en liten idé som kanske kan bli väldigt bra! Hoppas dom går med på det bara!

Sitter för tillfället och glider runt på SJs hemsida och försöker hitta någon lösning för vad det verkar bli till att pendla varje dag till göteborg fram och tillbaka. Hittade något slags 30-dagars kort, men har ingen aning om vad de kostar eller så, så får nog gå in på någon station och försöka lösa det. Har ioförsig någon sovplats i Göteborg så jag kan sova över någon dag så, men jag skulle bara känna mig dum om jag trängde mig på hos någon i fem veckor typ. Men, det löser sig säkert!

Ikväll verkar det som om det blir lite filmmys hos Bäx i min klass, men hoppas att Rikard hinner förbi mig innan så jag kan få lite massage för min rygg är helt fucked up alltså. Kan inte sitta normalt utan att det gör ont. Äckel rygg.


Kommentarer
Postat av: Isabella

eehehhehhe jag kommenterar. 8D

Nejmen så kul för dig att du vet vad du ska klä ut dig till, till skillnad från vissa andra... ._.

Btw bin bloggich är mycket vacker! :D

2010-10-20 @ 21:32:34
URL: http://blackrose.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0