i just can't get enough

Sitter här och är astaggad! Vaknade vid nio typ, men låg kvar i sängen i två timmar och gosade med älsklingskatten. Mysigt! Ska snart ta tag i att diska, städa och plocka iordning lite. Lite duktig måste man vara! Och mitt i allt ska jag möta upp Klara på stationen med! Åh, kommer bli så bra.

Är supertaggad inför kvällen alltså. Det var längesen jag var ute och hade riktigt roligt med massa folk nu, men det är aldrig fel med lugna helger heller. Men det blir ju extra roligt när det är lite "tema" på grejerna man ska iväg på. Som tillexempel, ikväll är det ju maskerad. Hur kul som helst! Förhoppningarna är höga eftersom förra året var verkligen askul!

Nä, är väl lika bra jag sätter igång direkt! Slänger upp lite bilder från förra årets maskeradfest. (Bilderna är lånade av fina Annica!)


Elin som dalmatin!


Oskar som, eh... ah!


Lisa och Sara!


Jag och Sara! Haha!


Ellinore, Emelie och Oskar


Söta Julia!


Alicia och Pontus! Finisar där.

Åh, är sjukt taggad! Höjer volymen lite till tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jeff

Att jag endå finns med på en bild där långt bak xD

2010-10-23 @ 12:45:07
Postat av: lisa ahlm

Klart du gör Jeffan! Åh, saknar dig!

2010-10-25 @ 06:49:31
URL: http://radioactivelisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0