jag har varit vilsen, lisa

Är i skolan, sista lektionen för veckan! Har varit en jäkligt slapp vecka måste jag påstå. I måndags hade jag en lektion (plus en frivillig för att jobba ikapp), tisdags - en lektion, onsdags - en föreläsning, idag - en lektion, imorgon - ledig! Hur skönt? Asskönt! Har jobbat med bara företagsekonomi hela veckan, och har bara en uppgift kvar inom bokföringsdelen, sen, aldrig mer bokföring! Känns så jäkla skönt så det ska firas när det är slut - på riktigt!

Slutar om typ, 20 minuter eller nått, och det känns inte helt fel. Ska hem och sminka om mig (tack vinden för du rapear mina ögon så att dom rinner som små vattenfall) sen blir det till att gosa sönder katten totalt. Ikväll blir det lite chill hos mimmi, möjligtvis hos mig så det ska bli trevligt! Sen att man får finbesök ikväll är ju inte helt fyskam om man säger så? Life is good

I slutet av månaden är det rookiefestivalen och jag är huuur taggad som helst! Parken kommer ju. Jag menar PARKEN. Hur länge har jag inte velat se dom? Jag tror jag kommer dö lite inombords om dom kör "Jag har varit vilsen, Lisa." Det är så min låt. Min låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0