october song

Har precis kommit hem efter en väldigt trevlig kväll må jag säga. Först och främst, jag är numera annual pioneer på mcflys nya fansite supercity. 500 kronor kostade det, men fyfan vad värt säger jag bara. Det innebär att jag får tillgång till deras meet&greets, förhandslyssna på album, se exlusivt material på fansiten med mera. Så jävla glad är jag.

Sen spelade jag och Matte lite TVspel som jag helt enkelt är bäst på, sen drog vi vidare till David på en liten filmkväll. Började med den hemska men ändå väldigt bra filmen American Crime, och avslutade med den lite mer lättsamma The Quest, så jag är väldigt nöjd med dagen.

Är alltid skönt med lugna helger, även om det är rätt kul att släppa loss ibland. Men, blir nog tidig sänggång för mig idag. Katten ligger redan och sover i mitt knä.

mina fina pojkar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0