remember to breathe

Har gjort världens misstag insåg jag precis. Innan vi åkte till Berga och allt det idag så följde jag med Filip och köpte kattlåda, kattmat och sånt. Jag passade på att köpa en riktig kattleksak till min älskling med då. (Eftersom han leker med typ, toarullar, skosnören, jongleringsboll och liknande.) Köpte en plastboll som är vit och grön. Men, misstaget? Det är en pingla i. Undra hur mycket jag kommer få sova inatt. Ingenting, gissar jag på. Han älskar bollen. Det hörs, liksom.

(Men var iallafall och beställde ett nytt bankkort på banken idag. Duktig tjej! Och så har jag fixat så jag kirrar Peace&Love biljett nästa vecka. Peppen, 8 månader kvar. Woho!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0