the consequence

Vilken kväll igår kväll alltså! Spelningen var helt okej, men efterpartyt i Stålhagen var ju, ja, som stålhagens efterfester brukar vara. Om man säger så. Gårkvällen bjöd på lite musik, liveporr, knäckebröd med leverpastej, fanta exotic, kortspel och skratt. I massor. Så, jag klagar inte! Jag hade kul!

Vaknade först vid elva eller nått idag, men insåg att det faktiskt är söndag så jag får faktiskt sova vidare. Så, vid halv fyra vaknade jag till ordentligt. Slöglodde på TVn, åt tacochips, drack fanta och gosade med älsklingskatten. Helt okej! Men ska väl dra mig att ta en dusch först och främst, sen dra bort till ica och handla lite mat. Får se om det blir ett gympass senare ikväll med. Men ja, vilken kväll igår alltså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0