you make it real for me

Precis hemkommen. Har varit i skolans studio med Franzi och spelat in James Morrison – You Make It Real för att hjälpa henne med hennes skolarbete. Gick ändå helt okej! Tycker dock inte om att höra mig själv sjunga haha. Men iallafall, Anton skulle lägga lite bas på det och sen lite effekter med, så det blir nog bra när det är helt färdigt sen!

Nu valde min "vanliga" dator att sluta fungera igen. Så är webbcamlös och har inga gamla söta bilder heller. Tråkigt. Men, får prata med Stoffe nästa vecka så får jag se om jag kan få webbcamen fixad iallafall!

Men ja, ska äta något lite nu hade jag tänkt, sen cyklar jag nog iväg till Willys. Verkar som det blir lite saftkalas i Stålhagen ikväll. Ska man gå? Ja? Nej? Det tåls att funderas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0