you make it real

Har precis kommit hem från pizzerian nu. Det började med ändrade planer med fikat eftersom Angelica inte tål pälsdjur och jag har en katt, så vi gick bort till Willys och köpte kakor, muffins, juice och choklad, sen gick vi hem till henne och mumsade på allt och pratade om livet och allt som hör det till. Sen cyklade vi ner till pizzerian och mötte upp Martin och Sara som redan var där och gick in på den älskade pizzerian och snuttade lite av Martins pizza.

Jag måste bara säga att; jag älskar Hultsfred. Eller kanske inte staden i sig, (men visst, den är mysig!) men alltså, människorna här är helt underbara. Vet inte alls om det är ömsesidigt, för jag vet inte vad folk säger, tycker, tänker om mig. Men jag tror nog jag tycker om varenda kotte här alltså. Det är väl en-två stycken jag har något starkt emot, men det har dom gjort sig förtjänta av. Men utöver det, fyfan vad fina människor det bor här. Älskar fan alla. Ni är underbara.


Martin! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0