100918

Klockan är 10, det är lördag och jag är vaken. Mår halvbra, men gårdagen var rolig. Sprang runt lite på vandrande fot. Först en sväng hos Joel, sen vidare till Oskar och efter det så avslutade jag kvällen hos Simone. Eller ah, aldra sist var jag en sväng förbi Skoog med. Var hemma vid två tror jag.

Min katt hade dock lyckats göra sönder en handspegel när jag kom hem, tack Damian. Tack. Anyways, ska åka tåg idag. Är ju sådär aspepp på det känner jag. Tar med datorn, så kan ju faktiskt plugga lite. Har lite företagsekonomi och lite ljud&ljus-teknik att skriva på.

Ska även köpa ny mobil idag. Förhoppningsvis. Funderar starkt på en Xperia. Känns som alla har en sån nu bara. Menmen, ibland får man vara lite busig och härmas. Får se hur långt pengarna räcker helt enkelt.

Som sagt, klockan är inte mer än 10, och jag har redan hunnit äta, badat och plattat håret. Nu, smink.
Jag lovar. Ni kommer få se söta bilder från gårdagen. Inom sinom tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0