barndomsvänner och kladdkaka

Sitter i min lilla lägenhet med katten, Matthias och min gamla barndomsvän (kan man väl kalla det) Samdri! Har inte träffat människan på två år om inte mer, så det är väldigt roligt att han ville hälsa på mig här nere i Hultsfred!

Har varit en väldigt varm och solig dag idag. Började dagen med sovmorgon till tolv, även om jag väcktes redan halv sju av ett telefonsamtal och sedan ville katten såklart leka så han var på högvarv i nån timme där, så det var bara till att ge upp och ta sig ur sängen.

På den enda lektionen jag hade idag (som alla andra fredagar) så lärde vi oss koppla ihop ett PA så det vart dunkadunka från vårt klassrum så det hördes i hela skolan. Maskinen såklart. Var jävligt kul faktiskt. Fast en jävla massa sladdar kan jag lova.

Har käkat pizza, chips och kladdkaka och tittat på film och spelat playstation än så länge. Perfekt att spendera en lugn fredagskväll på! Men imorgon blir det andra bullar. Ska först lämna av Samdri på station, sen möta upp Jonathan som ska med mig och rebecca (och typ, hundra andra hultsfredsbor) till vimmerby på gymnasiefesten. Är sjukt taggad! Faktiskt. Tycker jag förtjänar att gå ut och ha roligt efter en vecka kantad av förkyldning, hosta och feber. Mår iallafall bra igen nu, och det är ju huvudsaken!

Nä, nu börjar ögonen bli lite tunga, så ska väl ta och krypa ner i säng snart. Blir en lång dag och natt imorgon!

(Förövrigt, vart ifrån kom alla sju kommentarerna på inlägget där jag typ bara skrev att jag har en thing för rött läppstift? Helt från ingenstans. Blev lite förvånad, men det är ju alltid kul. Jag som knappt har några besökare alls känns det som. Haha!)


Kommentarer
Postat av: Nellie

Svar: det låter ju som en bra fredag! Idag hade jag tänkt skicka in lite bilder som ska förstoras upp till väggen min, klippa mig och sova!

2010-09-25 @ 08:06:58
URL: http://mojvel.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det ska jag göra :)

2010-09-25 @ 11:31:14
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0