praktikanten

Har sökt två praktik på två ställen idag. Bengans i Göteborg och Bad Taste Events i Stockholm. Håller tummarna och hoppas på det bästa! Är säker på att vilken av de två det än blir (om det nu blir någon) så blir det säkert jättebra. Så länge det är inom musikbranchen och inte är i Gislaved, så är jag nöjd. Okej? Okej.

Ska ha instrument/sång lektion nu om en kvart. Ska sjunga, men min hals är fortfarande inte på min sida, så får se hur det där går. Men förhoppningsvis så går det bra. Det brukar ju sluta lyckligt. I de flesta fallen. Funderar på att bli antingen svart eller blond i håret igen. Vad ska jag välja? Buhu. Svåra val man har här i livet. Är galet sugen på en tatuering med. Strunt i smärtan, vill man vara fin får man lida pin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0