wordshaker

Det är torsdag. Jag är sjuk. Sitter i skolan. Har spelning ikväll. Har inte gjort ett skit hittils ännu, men tror det är rätt ömsesidigt med resten av klassen. Får mat om typ, en och en halv timme. Jag är lite halvskabb idag. Har bara en timme (inte ens det) på mig att göra mig iordning innan spelningen OCH skriva ner alla låtar på papper. It sux. Orka stressa. Får se hur spelningen går ikväll. Är sjukt tjock i halsen och känner mig febrig, men ställer upp för laget!

Hade två mardrömmar inatt. Läskiga var dom. Men, jag verkade ju överleva iallafall.

Nä, nu får jag väl ta och peppa helgen lite. Imorgon kommer min fina vän Samdri som jag inte träffat på två år (om inte mer) och på lördag kommer Jonathan så han, jag och Matte drar till gymnasiefesten i Vimmerby! Kommer bli galet kul och jag skiter i om jag fortfarande ligger på sjuklinjen då, jag ska dit och jag ska ha kul. Det är jag värd efter en vecka som denna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0