100612 - always where i need to be

Hemkommen från Målilla! Folke ringde och väckte mig vid halv elva eller nått, och vid tio över så var jag påväg
till Målilla med han, tanja och deras mamma. Trevligt var det. Köpte det klassiska marknadsgodiset, haha.
Sen följde han med mig hem, satt och pratade lite om allt och inget men nu när han skulle hem fick jag en känsla
av att jag borde diska. Ikväll kommer jag väldigt troligt inte vara hemma, imorgon kommer jag väldigt troligt vara
väldigt inte bramående och på måndag åker jag. Så, nu eller aldrig känns det lite som. Haha.
Nu försöker jag bara prata bort faktumet att jag måste diska, så nu tänker jag stänga av datorn.
Disk, you're going down.

Kommentarer
Postat av: mariana DG

nehe, vart ska dy flytta då;O?

2010-06-12 @ 22:59:52
URL: http://marianadg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0