100625 - bloggerfy

Har precis registrerat mig på bloggerfy i hopp om att få lite extra klirr i kassan.
Kul att man är rätt dålig på kodning och sånt, så att jag inte får in annonsen man behöver för att få pengar.
Jag antar att min blogg kommer bli reklambombad, men jag vet att ni alla förstår min situation
som fattig student och gör det mesta för mer pengar i pengapåsen.

Skrev en liten fin presentation tycker jag allt.
"En tjej på 16 höstar som bor i egen lägenhet och försöker leva livet till fullo. En av alla tusen bloggar där tankar blir till ord. Med många, olika nattfunderingar och mycket musiktips så kanske jag kan förgylla just din vardag eller starta en diskution om ett aktuellt ämne. Med många uppdateringar och intressanta inlägg med en humortvist så kan jag lova dig att mitt liv inte kommer göra dig besviken."
Hehe, duktigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0