11:46

Kom precis hem från "stan" i Gislaved. Hörde att det var rea på Lindex, så drog dit. Hittade dock ingenting mer än en påminnelse om att jag måste färga mitt hår, och det måste ske snart! Funderar på att dra blont igen, fast på riktigt denna gången. Men iallafall, hittade ingenting på Lindex, så drog ner till Kappahl (där det med var rea, men inte speciellt mycket). Hittade bara en ring. Hatar mina korvfingrar, vilket gör att knappt några ringar passar förutom sånna töjbara. Men denna passade finfint! ¨

Ska bara sminka mig och fixa håret med, sen tar jag och pappa en tur till värnamo. Dock så fick vi ingen tid hos veterinären, så vet inte riktigt vad vi ska göra där? Menmen, gå i affärer är aldrig fel. Vill verkligen ha någon mysig tjocktröja, samt några baslinnen. Finns cubus i Värnamo? Har dom fortfarande det där fina erbjudandet med 3 för 2? Får hoppas det!!



39,50 på Kappahl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0