Flytta hemifrån test @ facebook.

Har bott hemifrån i snart 1½ år nu, så hade någon vän på Facebook gjort URs "flytta hemifrån" test, så jag provade med. Svarade väl på 10 frågor eller nått, och fick svaret; Studenten.

"Ständigt ute och njuter av det fria livet. Du kastar dig mellan nationernas fester och spelningarna på klubben. Det finns inga omfester, bara omtentor! Korridorslivet passar dig perfekt och du lägger lätt hela studielånet på senaste jackan från Prada, makaroner och ketchup funkar ju i alla lägen. Även om det är kul att bo själv är det skönt att komma hem till föräldrarna över somrarna."

Haha, även om jag kanske inte lägger pengarna på den dära jackan utan snarare konserter/spelningar så tyckte jag att det stämmer jäkligt bra ändå. Makaroner och ketchup delen iallafall. ♥ Fan vad jag älskar att bo hemifrån.

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack! Jag kan absolut visa hur man gör. Kolla bloggen imorgon kväll så hoppas jag att jag ska hunnit lägga ut bilder på det :)

2010-11-03 @ 21:59:38
URL: http://emmaumeabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0