sum 41

Gårdagen var fin, fräck, häftig, rolig, you name it. Jobbade till fem typ, sen åkte jag ner till station, mötte upp Emelie och sen vidare till Brewhouse. Var där vid sex eller nått, gick in, fick papper, sminkade oss sen jobbade vi när insläppet började vid halv sju. Vi stod och samlade in mailadresser till PK musik, det var liksom helt okej. Missade de två första banden, men jag tror jag överlever! Träffade väldigt mycket människor iallafall och ingen var den andra lik. Haha. Fick en full norsk på mig, men det var väl trevligt.

Vid tio eller nått så började sum 41, och det var riktigt bra! Trodde faktiskt aldrig att jag skulle få se dem, men se på fan. Dom körde låtar som fat lip, walking disaster, still waiting, in to deep och massa bara bra låtar. Var dock så sjukt jäkla hungrig så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. När spelningen sen var slut så drog jag, emelie och pix bort till mcdonalds (efter att ha träffat på två glada gävle-bor) och käkade, sen på spårvagnen och ut till Angered och Amanda. Var rätt party när vi kom dit vid halv ett, men det dog ut rätt snabbt ändå. Vid tre bestämde vi oss för att sova kvar där ute, sagt och gjort.

Adam kom och väckte mig vid 8 som han hade lovat, så han, jag och Seb åkte in till stan igen och medans dom tog sig frukost på burger king så hoppade jag på bussen som går ut till Partille och hem till Emelie.

Ska börja packa ihop mina saker strax och käka lite frukost och ladda upp mobilen (som har varit död hela natten), så sen vid halv tolv så tar jag mig in till station igen och hoppar på tåget till hestra där min kära farfar hämtar upp mig och kör mig till Gislaved.

I eftermiddag får jag fint besök av både den ena och den andra, sen blir det kanske lite smått utgång. Får se! Oavsett vad som händer så kommer det säkert bli asbra.

Får ju träffa min fina prins ikväll iallafall. <3 Åh Damian, som jag har saknat dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0