you make me feel so alive

Har precis käkat frukost och borstat tänderna. Ska ta bussen om en halvtimme till jobbet. Funderar på om jag ska ta ut linserna eller inte. Somnade med dom igår när jag och Tobban tittade på film (Emelie är hos sin syster, ska till ullared idag eller nått sånt). Och om jag tar ut dom så blir jag typ blind, om jag har dom kvar kanske dom börjar svida. Det vore ju inte så häftigt. Får väl helt enkelt ta med mig linsvätska och förpackning så jag kan ta ut dom på jobbet om det skulle krisa.

Jobbet går bra tycker jag allt. Har blivit "förflyttad" från stora bengans till det inne i stan. Det är verkligen inte stort och det är inte hur mycket kunder som helst, men jag trivs. Väldigt bra faktiskt. Har varit här halva tiden nu, så nu är det bara två veckor och två dagar kvar. Kommer vara skönt att komma tillbaka till Hultsfred och det "vanliga livet" igen, men kommer ändå vara tråkigt att lämna bengans och göteborg. Faktiskt.

Snodde en tröja och en halsduk av emelie idag. Busigt. Ska bara sminka om mig och kissa lite, sen är jag redy to work. (Fick ju sånt fint besök igår av tobbe, seb och lunkan så tycker jag ska få lika fint besök idag igen. Just saying..)

This is the first day of my life, I'm glad I didn't die before I met you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0