det är så jag säger det

Sådär! Disken är färdig och jag har tillochmed hunnit plocka ihop lite kläder och saker som ligger och skräpar i hallen och på andra onödiga ställen. Duktigt va? Känner hur vuxenpoängen ökar! Och bara för att de ska öka ännu mera så har jag bjudit över finaste Angelica på fika och skitsnack. Får ta och ha en popcornmyskväll med mig efter jag har mött upp Martin och handlat och det dära.

Nä, gud vad jag älskar söndagar ibland. Och även om min katt är rätt jobbig ibland så har även han sina stunder då han kan ligga i knät och vara gosig så man bara känner hur kärleken flödar mellan mig och honom. Haha, åhgud, min katt. Nä, ska nog ta och fläka på lite smink i ansiktet innan Angelica kommer! Tog även lite halvbra mobilbiler på min lägenhet förut så alla kan få se hur häftigt fint jag bor alltså. Men de bilderna kommer upp senare! Så länge får ni en fin bild på två av mina favoritpojkar, Tom och Danny. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0