fredag

Tjatja, blogg.se vägrade publicera min inlägg igår. Men idag verkar det funka som det ska iallafall. Och det är väl bra?

Iallafall, gårdagen var lite.. speciell. Försov mig i två timmar, så missade hela första lektionen, men så kan det gå ibland. Min katt hade rivit ner min (signerade) All Time Low affisch så den hade gått sönder lite. Blev faktiskt lite lessen, men så kan det visst gå när man försover sig.

På andra lektionen igår så hade vi företagsekonomi, och jag blev färdig med alla boksluts uppgifter. Skiter i om det blev rätt eller inte, bara jag blev klar. Ni anar inte hur skönt det var att stänga ihop den boken och veta att man aldrig mer kommer behöva öppna den alltså! Efter skolan gick jag ner och köpte äpplen (betalade med enkronor. Är man fattig så är man!) så när jag kom hem blev det till att baka äppelpaj direkt! Och gott blev det med!

Idag var jag ledig från skolan, vilket var väääldigt skönt. Vaknade vid tio eller nått av att katten var på lite bushumör, men la sig och gosade med mig när han insåg att jag inte var det. Haha! Vilken sötnos alltså. (Han ligger förövrigt och sover i min säng just nu. Han har tillochmed kudde och täcke! Vilken livsnjutare.) Har inga större planer för dagen. Ska iväg till gymmet om typ 40 minuter (var ett tag sen jag var där, dåligt!) och efter det ska jag direkt ner till Elin och kolla på henens kattunge som hennes katt födde för någon dag sen bara! Åh!

Ikväll blir det en lugn kväll skulle jag tro. Är inbjuden på pokerkväll, så får se om det blir det eller om det blir film för min del. Men imorgon är det halloweenfest och Klara kommer även och hälsar på mig! åh så bra! ♥



I ugnen...


Färdig!


Hade ingen vaniljkräm eller nått, men mjölk till går precis lika bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0