free fallin'

Sitter i skolan och håller på att skriva om aktier och börses. Varför, kanske ni undrar. Vet ni vad, det undrar jag med. När ska jag ha användning för det här? Och varför läser jag det nu när jag borde skriva min APU uppgift istället? Tycker det är lite konstig prioritering här va.

Lunchunderhållningen som jag och Hanna höll i gick förvånansvärt bra. Man kände sig faktiskt lite duktig när vi lyckades koppla ihop både PA, projektor och ett playstation och få ljud och bild att sammarbeta och allt det knappt utan Stoffes hjälp alls. Det verkade även rätt uppskattat bland eleverna. Eller, de få som sjöng iallafall! Men kul var det.

Det blev ingen Wind of change inspelning imorse, som jag trodde. (Oj, insåg precis att jag missade hela min mattelektion igåreftermiddag. Haha, hoppsan.) Men, lite ensamble spel blev det iallafall. Men är så jävla trött på den låten Wherever you will go - The Calling nu, så har tillochmed tagit bort den från min spellista på spotify och den som var en av mina favoritlåtar förut.

Slänger upp bilder från singstar-lunchunderhållningen när jag kommer hem, så ska fortsätta skriva om vilka fördelar det finns med börsnoterade bolag och vilka krav som krävs för att komma in på OMX Nordisk börs. KUL LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0