it's in the water

Känner typ hur allting i kroppen bara säger "NEJ, SÄNGEN, NU, SOVA!" typ, så fattar inte varför jag sitter uppe fortfarande. Har kollat lite på Kenza och Tyra show, ochså var Rikard min hjälte för dagen och kom och knådade min elaka rygg lite, så lite bättre känns det. Hoppas det känns bra imorgon med så det kan bli att dra till gymmet! Var ett tag sen jag var där, och under praktiken kommer jag inte lyckas gymma någonting (kommer bli 5 veckor av ren lathet, lovely!). Lite självdiciplin får man allt ha.

Jag har förövrigt en stor nyhet! Det snöade (snöar fortfarande?) idag! Första snön! Ojojojoj, kände hur barnet inom mig blev lite glad, men den lite mer mogna sidan av mig blev lite fundersam. Har varken vinterskor eller vinterjacka inhandlat, så det får inte bli allt för mycket snö på marken! Men vet precis vilka skor jag ska köpa, dom dära kängorna som jag nu fått reda på finns på dinsko men jackan är det svårare problemet. Är assugen på antingen en Fjällräven eller en Canada Goose. Ingen av dom är väl direkta "budget-val", så får se vad mamma säger om mina önskningar! Antagligen nej.

Nej säger jag också nu. Nej till datorn och ja till sömnen. Har två "jätteroliga" lektioner imorgon, men på fredag behöver jag bara vara i skolan en timme, så det jämnar ut sig rätt bra! Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0