suit up day

Godmorgon världen. Vaknade av larmet idag (och inte katten, surprise surprise!) men innan jag hann somna om så ringde Daniel och tjatade lite. Så, nu är jag uppe iallafall, men börjar inte förrän kvart över tolv så har ett tag på mig att göra mig iordning! Rätt skönt. Den enda lektionen jag har idag är ingen lektion, för det blir föreläsning på Metropol istället. Helt okej alltså! Känns dock som hela klassen är i Stockholm på praktikmöten och arbetsintervjuer, men äh. Kul för dom ifall det går bra bara. Jag är supernöjd med min plats på Bengans, (och jävligt förväntansfull! Kan det inte bli praktikveckor typ NU?!)

Idag är det iallafall "suit up day" (för allt som står på facebook är sant) så får väl dra på mig lite finkläder. Har ingen kavaj eller liknande, så får väl satsa på klänning och klackar eller nått. Blir nog bra! Får ju skjuss till både skolan och metropol så blir nog inte allt för kallt.

Nä, får väl ta och slänga i mig lite frukost och börja göra mig iordning nu till lite bra musik, som tillexempel:
Mayday Parade – Kids In Love
Lasse Lindh – Kom Kampsång
Kids In Glass Houses – Matters At All


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0