the way you make me feel

Pappa ringde precis, pengar på måndag ska rulla in som de ska, typ. Underbart!

Var och simmade med Hilde efter skolan idag, vilket var rätt skönt. Eller simmade och simmade. Åkte kana och hoppade trampolin och bastade typ. Men skönt var det! Efter det följde hon med mig hem så åt vi lite mat och snackade skit. Fint!

Imorgon kommer mamma och hälsar på mig. Vi ska handla lite, laga mat och umgås. Har inte träffat henne sen typ, min födelsedag eller nått. Kommer inte riktigt ihåg. Längesen var det iallafall! Så det blir nog bra!

Ska nog dra en McFly DVD idag. Fyfan vad jag hatar dom på sandbag som sitter och snackar skit och är dumma i huvudet och bara "nej, du har fel". Typ. Men NEJ. Jag har rätt. Inse. Fu. Och eftersom jag inte är i England och ser McFly ikväll, så får jag väl ha en egen konsert med dom hemma. Tror det blir Wonderland. Eller Greatest Hits. Var längesen jag såg Greatest Hits. Får nog bli den. Om jag hittar den. Hope so! Och, justdet. McFlyfans är bäst.


I can't stop diggin' the way you make me feel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0