ur funktion

Denna natten har inte varit bra. Har vaknat stup i kvarten för att snyta snoken. Men, när jag gick upp på riktigt nu vid halv sju så var den så täppt så det gick inte ens snyta typ. Ur funktion ska jag skriva på en lapp och klistra fast på näsan idag. Och det gör ont i hela kroppen. Usch. Stackars mig. Jag som skulle gymma och grejer nu i veckan, men är så jävla skraj för att träna när jag är sjuk. Jag gör det bara helt enkelt inte.

Men nu ska jag börja göra mig iordning. Sminka mig lite så jag ser mer levande ut än vad jag känner mig och platte håret och sånna viktiga saker.

Fy. Hoppas ni mår bättre än vad jag och min näsa gör.

Kommentarer
Postat av: Cissi

Härligt! :) Jo min helg var helt okej den med :)

2010-10-25 @ 09:38:58
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0