100914 - you won't survive, but i must survive

1. Hur mycket pengar har du på din mobil? obegränsat. typ. abbonemang.
2. Har du fått en kyss den närmsta veckan? japp!
3. Vem tillbringade du 2 timmar med? de som var hos mig igår och sjöng singstar.
4. Hur lång är du? 165 typ.
5. Vilken är den senaste filmen du sett? mamma mia.
6. Skriv hela ditt senaste sms i inkorgen: "hehe godnatt på dig! puss puss"
7. Föredrar du att ringa eller skicka sms? sms
8. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda
9. När såg du senast din mamma? söndags
10. Icke godkänt i något ämne? naje.
11. Mvg i något? yes.
12. När vaknade du idag? sju
13. Vilken är din favoritplats? jag vet inte. det varierar.
14. Vilken plats föredrar du minst? gislaved, haha....
15. Vart tror du att du befinner dig om tio år? förhoppningsvis någonannanstans
16. Hur stor är din säng? tillräckligt för mig och katten.
17. Vad sover du i? trosor o tröja.
18. Hur många kuddar har du i sängen? 5 tror jag.
19. Var har du bott/bor? anderstorp, gislaved och hultsfred.
20. Tycker du om kinamat? lite.
21. Tycker du om kaffe? nej
22. Vad dricker du helst till frukost? typ, dricker bara vatten och saft nowadays.
23. Kan du spela poker? naje.
24. Känner du någon med samma födelsedatum som dig? japp, lina.
25. Vill du ha barn? tror det.
26. Kan du några andra språk än svenska? engelska, lite tyska och lite finska.
27. Har du någonsin åkt ambulans? yes.
28. Föredrar du havet eller en bassäng? bassäng
29. Vad spenderar du helst pengar på? typ, kläder eller musik.
30. Äger du dyrbara smycken? nä.
31. Kan du rulla med tungan? nä.
32. Vem är den roligaste människan du känner? typ, alla mina vänner är roliga.
33. Vad har du för ringsignal? nån standard på min äckeltelefon som man inte kan byta :(
34. Har du kvar klädesplagg från då du var liten? lite.
35. Vad har du närmast dig just nu som är rött? mimmis byxor typ.
36. Kan du byta olja på bilen? nä.
37. Vilken var den senaste boken du läste? vid regnbågens slut, eller vad den hette. bra var den iallafall.
38. Dansar du i bilen? haha, nä.
39. När var du i kyrkan senast? på bojans begravning tror jag. förra året.
40. Piercing? öron.
41. Har du någon tatuering? nej.
42. Har du provat droger? nej.
43. Röka eller snusa? vet inte. ingenting helst.
44. Har du pojkvän/flickvän? nä.
45. Vad är ditt mobil nummer? spelar ingen roll!
46. Vad ska du göra ikväll? ingen aning. skulle göra någonting, men det kommer jag inte ihåg just nu :(
47. Har du några syskon? en bror.
48. Är du kär? lite. men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0