110218

Kom nästan precis hem till pappas lägenhet igen. Har spenderat kvällen uppe hos Camilla och hennes son Robin med pappa, pizza, sällskapsspel, vin och skitsnack. Mycket trevligt faktiskt, även om mina förhoppningar inte var allt för höga. Kom på mig själv med att faktiskt kunna tänka mig att göra om det flera gånger! Väldigt söt hund Camilla har med förövrigt.

Har inga större planer för någonting känner jag. Begravningsplaneringen har väl lite smått börjat komma i rullning, men det är inte förrän måndag det tar fart på allvar. Så, blev lite småsugen på att åka upp till Falköping imorgon och stanna till söndag eller något. Vore ju inte helt fel faktiskt! Känns som om att jag inte hinner upp till Göteborg på den tiden, och har ju faktiskt spenderat nästan två veckor ihop med min finaste Emelie nere i Hultsfred nu ändåså.

Aja, ska väl ta och sminka av mig eller något, blir väl kanske en tidig sänggång ikväll. Om jag inte startar en film eller nått och somnar till. Tog faktiskt med mig Step Up hit, hela tredje säsongen av Gilmore Girls och de sista 8a avsnitten av tredje säsongen på Desperate Housewives! Så, jag lär väl inte få allt för tråkigt om man säger så.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0